Συχνές ερωτήσεις

Ε?Τι βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να μπορέσω να στείλω μαζικά μηνύματα SmS;
A.

Το πρώτο βήμα που θα πρέπει να κάνετε για να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε την πρώτη σας αποστολή είναι μια δωρεάν εγγραφή, ώστε να ανοίξετε μια νέα καρτέλα πελάτη. Την εγγραφή μπορείτε να την κάνετε από εδώ. Εφόσον ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, θα λάβετε έναν κωδικό ενεργοποίησης του λογαριασμού σας στο κινητό που δηλώσατε κατα την διαδικασία της εγγραφής. ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο κωδικός που λάβατε στο κινητό σας ΔΕΝ είναι ο κωδικός εισόδου στον λογαριασμό σας αλλά κωδικός ενεργοποίησης. Κατόπιν κάνετε είσοδο δίνοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό που επιλέξατε κατα την διαδικασία της εγγραφής. Είσοδο μπορείτε να κάνετε από εδώ. Στο επόμενο βήμα πατάτε την επιλογή "ενεργοποίηση του λογαριασμού μου" και εισάγετε τον κωδικό που λάβατε στο κινητό σας τηλέφωνο. Εάν ο κωδικός είναι σωστός, τότε αυτόματα θα ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης του λογαριασμού. Στο επόμενο βήμα θα πρέπει να πατήσετε την επιλογή "Τηλεφωνικοί κατάλογοι" και να εισάγετε το όνομα του πρώτου σας τηλεφωνικού καταλόγου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιους χαρακτήρες ή σύμβολα επιθυμείτε, όμως για να είναι κατανοητό σε εσάς αργότερα καλύτερα να εισάγετε ενα όνομα που να αντιπροσωπεύει τα μέλη σας. π.χ. Πελάτες, Φίλοι, Κατάστημα1, Νέοι πελάτες κ.λ.π. Αφού εισάγετε το επιθυμητό όνομα πατήστε το κουμπί "Δημιουργία". Θα παρατηρήσετε πως δημιουργήθηκε ακριβώς απο κάτω το όνομα του τηλεφωνικού καταλόγου. Πατήστε στο όνομα του καταλόγου και αμέσως είτε στην επιλογή "Προσθήκη νέου μέλους" είτε στην επιλογή "Προσθήκη μελών από αρχείο σε αυτόν τον κατάλογο" και ακολουθήστε τις οδηγίες. Όταν ολοκληρωθεί η εισαγωγή των νέων μελών θα πρέπει να προαγοράσετε ένα από τα πακέτα μονάδων μας τα οποία μπορείτε να δείτε από εδώ για να συνεχίσετε. Εφόσον ο λογαριασμός σας έχει μονάδες μπορείτε να πατήσετε στην επιλογή "Αποστολή SmS σε έναν αριθμό" ή την επιλογή "Αποστολή SmS σε μία από τις βάσεις μου", να συμπληρώσετε την φόρμα και να πατήσετε το κουμπί "Αποστολή".

Ε?Μεχρι πόσα μηνύματα μπορώ να στείλω με το πάτημα ενός κουμπιού;
A.

Γενικά δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των μηνυμάτων που μπορείτε να στείλετε μέσα από μία βάση, όμως καλό είναι κάθε βάση να μην ξεπερνά τα 15000 μέλη, διότι μπορεί λόγω αναμονής λίγων λεπτών της διεργασίας, να χασεί ο υπολογιστής προσωρινά την σύνδεση επειδή θα θεωρήσει πως ο φυλλομετρητής σας κόλλησε. Αυτό βέβαια δεν θα σταματήσει την ενέργεια σας όμως ενδέχεται να δείτε κάποιο μήνυμα λάθους στην οθόνη σας.

Ε?Πόσους χαρακτήρες μπορώ να χρησιμοποιήσω σε ένα μήνυμα;
A.

Ο μέγιστος αριθμός χαρακτήρων σε ένα μήνυμα είναι 459 και η χρέωση είναι ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που γίνεται και στο κινητό σας τηλέφωνο. Δηλαδή έως 160 χαρ. χρεώνεστε 1 SmS, έως 306 χρεώνεστε 2 SmS και έως 459 χαρ. χρεώνεστε συνολικά 3 SmS.

Ε?Τι είναι το πεδίο αποστολέα;
A.

Το πεδίο αποστολέα ορίζεται στην φόρμα αποστολής μηνυμάτων και είναι το κείμενο ή ο αριθμός που θα φαίνεται σαν αποστολέας όταν ο παραλήπτης λάβει το μήνυμα σας. Μπορεί να είναι το όνομα της εταιρείας σας, το κινητό σας, το σταθερό της εξυπηρέτησης πελατών κ.λ.π.

Ε?Υπάρχει αναφορά παράδοσης για τα SmS που στέλνω;
A.

Φυσικά και υπάρχει. Οι αναφορές που βλέπετε στο Web περιβάλλον είναι των τελευταίων 30 ημερών, όμως αν επιθυμείτε να κρατήσετε τις αναφορές σας για στατιστικούς λόγους περισσότερο, τότε υπάρχει η δυνατότητα να τις κατεβάσετε σε αρχείο (.csv) excel

Ε?Μπορώ να προγραμματίσω ένα μήνυμα για μελλοντική αποστολή;
A.

Μπορείτε να προγραμματίσετε όσες αποστολές επιθυμείτε.

Ε?Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;
A.

Υπάρχουν 2 τρόποι πληρωμής.
1. Κατάθεση στον παρακατώ τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας:
EUROBANK
IBAN: GR7302600060000460201121667
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0006.46.0201121667
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: WEB SOLUTIONS COMPANY LTD


2. Συναλλαγή με πιστωτική κάρτα μέσω paypal

Live Chat Software